eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTaka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko". › Re: Taka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko".
  • Data: 2005-01-24 19:47:25
    Temat: Re: Taka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko".
    Od: "chres37" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał

    > Powinni wprowadzic kare 10 letniego pozbawienia wolnosci bez mozliwosci
    > zawieszenia
    > i wczesniejszego zwolnienia dla osob ktore kogos wtn sposob wrabiaja.
    > (bez wzgledu na wiek)
    >
    > P.

    Zeby bylo wszystko jasne, w zupelnosci zgadzam sie z tym co napisales, prawo
    musi byc rownie sprawiedliwe dla wszystkich, tylko ze takiego rodzaju
    sprawy j.w. nie stanowia nawet ulamka spraw dotyczacych przestepstw
    seksualnych, zwlaszcza na nieletnich , a juz napewno nie dotyczy to w zaden
    sposob watku do ktorego jest adresowane to addendum...
    ch.