eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTaka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko". › Re: Taka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko".
    From: "chres37" <k...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Taka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko".
    Date: Mon, 24 Jan 2005 20:32:21 +0100

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał
    > I co można sądzić o tym wątku z mego tematu.

    Co można sądzić p. Drzewiecki o autorze(rach) tego postu , po przeczytaniu
    takich porad obrończych dla gwałciciela(cyt. poniżej) , jakich udzielacie
    razem z p.Leszkiem?
    Czy to, ze bardzo wczuwacie sie w jego polozenie i solidaryzujecie sie z nim
    , czy moze chcielibyscie byc(gratis)jego adwokatami w tej sprawie ?
    A moze uwazacie ,ze w naszym pieknym kraju nie ma gwalcicieli , przestepcow
    seksualnych a wszyscy (lub przewazajaca wiekszosc) , ktorzy twierdza inaczej
    wywoluja tylko tzw." nagonkę na 'pedofilów' " ?

    Leszek napisał/a:
    >A nawet ze względu na mój młody wiek nie wiedziałem, co ona ode mnie
    >chce;)))

    "jestem spokojnym uczniem liceum, który myśli o swej
    przyszłości. Poznałem w Internecie/na imprezie etc. dziewczynę, która mi
    się początkowo spodobała. Parę razy się z nią spotkałem, ale dość
    szybko zorientowałem się, że ona jest pusta i próżna; mówiła, że ma 16
    lat, ale zachowywała się dziecinniej od mojej 12-letniej
    siostry/kuzynki. Na spotkaniu w listopadzie powiedziałem jej, że to
    wszystko nie ma sensu i że nie chcę się już z nią spotykać. Wtedy ona
    powiedziała, że mnie urządzi i... jestem tutaj. [Jeszcze drżący głos
    etc.]:-)))"
    --

    A może sami wedrujecie po czatach w poszukiwaniu takich "okazji" , w razie
    wpadki linie obrony mielibyscie juz gotowa ???!

    "Wygląda na to, że przydałaby się fundacja 'Adult Protect', pomagająca
    dorosłym pomówionym o 'molestowanie', ostrzegająca przed różnymi
    'czatami', gdzie mogą się czaić podstępne 14- i 13-latki "

    Jesli 'molestowanie' zrownuje pan z gwaltem panie Lawa to gratuluje bogatej
    wiedzy prawniczej i nie tylko,
    niech pan nie sugeruje nikomu ,ze watek ktorego dotyczy to addendum
    stanowi "nagonkę na 'pedofilów' "
    i że "została poważnie zachwiana zasada równości wobec prawa" oraz "że
    wystarczy pomówienie o kontakty z nieletnim (nawet
    w legalnym wieku!)," - bo to może stanowic obraze sądu , a nawet Wysokiego
    Sądu (chyba pan wie, o czym pisze panie Lawa ???) !!!

    nie pozdrawiam
    chres37