  • Data: 2021-08-05 21:38:47
    Temat: Re: Tak działają polskie sądy
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-08-05 o 17:27, _Master_ pisze:

    > Mogę ale nie chcę. Podałem sposób żeby to nikomu nie przeszkadzało ;-)

    Kiepski sposób. Czego dowodem ta dyskusja.
    Więc zacznij chcieć.

    > Toż przecież napisałem że NIE ZAWSZE.
    > Do kurwy nędzy CZYTAJ.

    Czytam. I odpisując zostawiam cytat, zawsze.
    Rób to samo.

    > Czasy się zmieniają a netykieta jest już niedzisiejsza.

    Raczej ty jesteś niedzisiejszy.

    > Ja się tylko staram być na czasie ;-) i używać nowoczesnych dobrze
    > napisanych narzędzi. Jeśli Ty nie widzisz w tym ZALETY to NIE CZYTAJ I
    > NIE ODPOWIADAJ.
    > Zwłaszcza jak nie rozumiesz!

    Ja się staram abyś postępował zgodnie z netykietą bo to ona jest
    wyznacznikiem dobrego zachowania a nie twoje narzędzia.
    Jak nie odpowiada to nie pisz na grupy i nie odpowiadaj.
    Zgodnie ze swoim zaleceniem. :-)

    > A mogłeś 10 postów temu skończyć swoje męki. Jesteś masochistą? ;-)

    Ty mogłes to zrobić 11 postów temu. jesteś głupim masochistą?

    > Nazwij jeszcze hujem a Twoja racja będzie najtwojsza ;-)

    Skoro za takiego się uważasz to przez uprzejmość nie zaprzeczę.

    > Tak odpowiada dziecko w piaskownicy

    Dzieciaku z piaskownicy, to ty napisałeś "Do kurwy nędzy CZYTAJ."
    mając to samo na mysli.

    > Myślisz że mnie obchodzi co banda leni i nieudaczników o mnie myśli? ;-)
    >
    > Szkoda życia

    Tobie jak widać nie szkoda.

    > PS. TYLKO KURWA JAK BĘDZIECIE CYTOWAĆ TO NIE ZAPOMINAJCIE O CIĘCIU ;-)

    Kapslok ci się dzieciaku z piaskownicy zablokował.