    From: Stachna <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TU żąda okazania dowodu osobistego
    Date: Tue, 20 Oct 2009 13:10:58 -0700 (PDT)

    On 20 Paź, 20:36, "Krzysztof" <k...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "Stachna" <s...@g...com> napisał w

    > Prawo jazdy kierowcy biorącego udział w kolizji przecież to nie to samo, co
    > dowód osobisty osoby zgłaszającej szkodę i nie mającej z tą szkodą nic
    > wspólnego, poza samym zgłoszeniem.
    >
    > Pozdrawiam

    Na podstawie jakich dokumentów można potwierdzić tożsamość osoby - czy
    policja jak cie kontrolowała - o ile kontrolowała na drodze prosila o
    dowód osobisty czy wystarczalo prawo jazdy.

    Ubezpieczyciel na podstawie prawa jazdy wie kim jestes (owa o kolizji
    i obowiazkowym OC samochodow) - jest tam pesel i adres zamieszkania,
    fotografia - to mu wystarcza.

    Wg mnie sprawdza czy masz prawo do zgloszenia szkody. Tak samo tam
    jestes upowazniony no dobra to on ma znac wszystkich Kowalskich.
    Jak nie jestes - to byc moze szkoda nie bedzie zgloszona w terminie i
    migna sie od wyplaty ubezpieczenia, albo znajda inne kruczki, bo
    szkode nie zglosil ten co mial zglosic.