  • Data: 2004-12-05 20:28:18
    Temat: Re: TROLL
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:5d7a.00001775.41b35468@newsgate.onet.pl...
    > O ile napisanie prawdy może być poparciem, to bardzo proszę. A tak z innej
    > beczki. Tej Japonii i, nie tylko, to Ci zazdroszczę. Tomek

    W sumie tak szczerze to nie ma czego. Były tam i miłe chwile, ale większość
    wspomnień z Japonii to praca i praca w samotności przez 2 lata w odległości
    12 godzin samolotem od rodziny. Bez bliskich znajomych, bez krewnych.
    Samotnie spędzane weekendy w domu, szczególnie zimą. No i w sumie co mi to
    dało po powrocie do Polski? 6 miesięcy na zasiłku dla bezrobotnych z
    sosnowieckiego Urzędu Pracy. A przed wyjazdem można się było spodziewać
    czegoś więcej po powrocie. Wielkie obietnice o mającym nadejść gwałtownym
    rozwoju gospodarczym w Polsce okazały się fikcją. Po wielu latach wyszedł na
    jaw cel tych działań - sprzedanie polskiego przemysłu Rosjanom. Owszem
    zwiedziłem kawałek świata, poznałem ciekawych ludzi, zdobyłem sporo
    doświadczeń, którymi tutaj nikt nie był raczej przez długi czas
    zainteresowany, a Japonia wyprzedza Polskę w technologii o około 20 lat.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Grzegorz