  • Data: 2002-07-08 09:12:40
    Temat: Re: TRANSFORMATOR na mojej dzialce
    Od: "str" <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gmina wzywa mnie jako strone ....<

    czyli najprawdopodobniej wyznaczono termin rozprawy administracyjnej,
    której - jesteś stroną.
    Oczywiście musisz (dla własnego dobra) być obecny na tej rozprawie.
    Dowiedz się o co konkretnie im (Gminie) chodzi i napisz na "Grupę".
    (lub priv - razem poszukamy odpowiedzi)

    Nie napisałeś czy działka (z transformatorem) jest nowo zakupiona,
    czy mają zamiar dopiero go tam postawić etc.etc.

    pzdr.str