  • Data: 2004-04-20 23:09:57
    Temat: Re: TPSA , przniesienie tel i rachunki
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c6485d$oln$1@news.onet.pl>, Alek wrote:
    > Ja się doczekałem cudu ;-) (no, prawie :D)
    > Dostałem jedynie 8 listów z tpsy, każdy z jedną fakturą korygującą
    > (rozliczenie 4 miesięcy za które połączenia z netem policzyli

    No ja jakis czas temu tez doczekalem: Po 8miu miesiacach od formalego
    rozwiazania umowy (na uslugi zwykle, telefoniczne), przyslaniu mi w
    miedzyczasie 8 rachunkow za abonament, dostalem 7 osobnych faktur
    korygujacych i jedna razem z rachunkiem na jakies 700zl za polaczenia za
    okres tej ostatniej faktury korygujacej. Ktos sie pewnie naiwnie cieszy ze
    nie musi placic.

    Nie przestaje mnie zadziwiac ze ten burdel jeszcze jakos technicznie
    funkcjonuje...

    --
    Marcin