eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA i ogolnie o podpisywaniu umowy pytan dwa [lekko dlugie] › Re: TPSA i ogolnie o podpisywaniu umowy pytan dwa [lekko dlugie]
  • Data: 2003-12-30 00:00:38
    Temat: Re: TPSA i ogolnie o podpisywaniu umowy pytan dwa [lekko dlugie]
    Od: "BartekB" <nie.mam.adresu. na@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Z tego co się orientuję, to jest tak, że Standardowy test standardem.
    > Jakbyś prosił o inny, to wówczas piszesz taki wniosek i dostajesz
    > potwierdzenie, że go złożyłeś. Wnioski często przychodzą z rachunkiem.

    Zmienilem go telefonicznie, widac wniosek nie jest konieczny :) Ale o
    standardach rowniez trzeba, a przynamniej wypada poinformowac, prawda?
    Ja sie nieraz spotkalem z sytuacja "na koszt firmy" gdy pracownik nie
    poinformowal mnie o mozliwosci wyboru wariantu uslugi. Ale taka sytuacja w
    TPSA to chyba jednak marzenie... :( Jak czlowiek sam o siebie nie zadba,
    to na niektore firmy nie ma co liczyc :(
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski