    From: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TP SA łamie Regulamin
    Date: Tue, 19 Nov 2002 22:05:26 +0100

    Motasz strasznie. Dokument z banku potwierdzi nie tylko to, że faktury były
    regulowane automatycznie, ale również to, że nie zapłaciłeś za przyłącz. A
    TP SA ma 3 lata na dochodzenie roszczeń, bo taki jest okres przedawnienia.
    No i możesz mi powiedzieć, które "wszystko" wskazuje na to, że należność
    została uregulowana? Bo ja akurat widzę kilka sposobów udowodnienia braku
    zapłaty, ale dowodu przeciwnego nie mogę dostrzec. Może to moja ułomność.