  • Data: 2006-12-09 22:58:08
    Temat: Re: TBS a operatorzy internetowi
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SHP napisał(a):

    > Czy ja, jako najemca mieszkania TBS, mam prawo do korzystania z innych
    usługodawców?

    Masz. Pytanie tylko, czy jakikolwiek inny usługodawca (operator
    telekomunikacyjny) będzie chciał je Ci świadczyć.

    To, co masz zagwarantowane prawnie, nazywa się usługą powszechną i, w
    skrócie, jest to po prostu linia telefoniczna tpsa.

    problemy innych operatorów z pokonaniem oporu zarządców nieruchomości są
    do poczytania w archiwum grupy.

    M.