  • 1. Data: 2012-04-07 02:51:33
    Temat: Re: Szukam dobrego prawnika w Krakowie do spraw samochodowych.
    Od: "Azotox" <p...@y...com>

    Użytkownik <berimex(at)wp.pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuje porady prawnej ewentualnie tez prowadzenia sprawy w zakresie
    > mechaniki samochodowej.
    > Kogos kto zna sie nie tylko na prawie ale i ma pojecie o budowie silnika.

    Dobry prawnik i Kraków?
    To nie wiem, radziłbym wśród radców. Prawnicy są generalnie zdemoralizowani
    opłatami, leniwi, bez motywacji i tchórzliwi wobec sądu.
    Jak powiedział mi kiedyś mój adwokat (jeden z lepszych w Krk), "nie mogę za
    bardzo podskakiwać, bo mam dużo spraw z tą panią sędzią".
    A teraz pomyśl o tym, co to znaczy.

    Azx