  • Data: 2009-12-07 15:18:07
    Temat: Re: Szpilki w pracy - nie dyskryminacja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Czyli mnie obowiązuje od 1 grudnia 2009 :)

    Panowie, obaj się mylicie. Traktat nie obowiązuje w ogóle. Jak podało
    MSZ województwa polskiego, opóźnienie w druku w dzienniku ustaw było
    spowodowane błędami w tłumaczeniu. Można z tego wyciągnąć wniosek, że
    poprawnego tłumaczenia nie było do tej pory. Jest to najlepszy dowód, że
    NIKT w Polsce nie przeczytał TL, jak również dowód na to, że nie jest on
    obowiązujący, został bowiem wprowadzony wbrew przepisom ustawy o języku
    polskim.

    Nawet jakby traktat był dostępny po polsku, to i tak byłby zupełnie
    niezrozumiały, i z pewnością jest to działanie celowe

    " W rezultacie traktat z Lizbony jest swego rodzaju katalogiem poprawek
    do poprzednich traktatów. Taka forma powoduje, że jest on nieczytelny
    dla zwykłych obywateli, którzy aby go zrozumieć, musieliby nieustannie
    zaglądać do tekstów traktatów Rzymskiego i z Maastricht, których to
    poprawki dotyczą. "

    --
    Liwiusz