    From: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szkolnictwo a prawo
    Date: Fri, 26 Sep 2008 16:20:40 +0000 (UTC)

    In the darkest hour on Fri, 26 Sep 2008 04:04:02 -0700 (PDT),
    Dariusz <d...@o...pl> screamed:

    > No jest lekka roznica miedzy C i angielskim, nie przesadzaj.

    Ty przesadzasz to i ja odrobinę mogę.

    > Angielski stwarza zagrozenie dla polskiego, juz teraz.
    > A w przyszlosci czeka nas naplyw imigrantow z Afryki, Azji itd.,
    > ktorzy w duzej czesci beda znali angielski i wywierali nacisk na jego
    > uzywanie.

    Jasne, będą chcieli się dogadać i będą zmuszali ludzi, żeby ich
    zrozumieć. Inna sprawa, że do tego czasu angielski będzie znało wiele
    osób.

    > Po co im bedzie uczyc sie polskiego skoro beda mogli sie wszedzie
    > dogadac po angielsku?
    > Obserwuje to w Irlandii.
    > Kto z imigrantow tutaj bedzie sie uczyl gaelickiego? Nikt.
    > To samo czeka Polske i to szybciej niz nam sie wydaje

    Nie to samo. Jakoś śląskiego nie muszę się uczyć.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 18:18:26 user up 11842 days, 6:13, 1 user, load average: 0.13, 0.28, 0.09 ]

    I love children, especially when they cry, for then someone takes them away.