eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa
    UE podbija RP3]
    Date: Mon, 09 Sep 2024 00:05:34 GMT

    On 2024-09-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dlatego że wczoraj zwierzchnikiem ustalającego prawdę był kaczyński,
    > dziś tusk a jutro może to być jakiś malarz albo inny konfiarz.

    Tylko, że taka informacja za specjalnie się nie różni od innych dóbr czy
    narzędzi, które objęte są restrykcjami czy inną reglamentacją. Rzecz się
    więc sprowadza do zdefiniowania zakresu/granic a nie czy w ogóle.
    Zdjęcia rozkawałkowanych ciał, rozmieszczenie np. jakiejś broni
    strategicznej w Polsce, informacje nt. danych kontaktowych szefów
    różnych służb, czy planów budynków różnych strategicznych instytucji...
    Te byś pewnie cenzurował, ale deep fake'ów nadawanych przez RT, które
    mogą wyrządzić często równie duże szkody, już nie? Nie ma czegoś takiego
    jak absolutna wolność informacji, więc nie ma i co rozdzierać szat, że
    gwałcą Matkę Wolność, bo nie będzie to wiele więcej niż demagogia i
    hipokryzja. Sens jest jedynie dyskutować nad zakresem i mechanizmami
    zabezpieczającymi.

    Przy czym ja nie mówię, że to jest jakaś komfortowa sytuacja, ale
    nieporozumieniem jest widzenie tego wszystkiego w kategoriach
    czarno-białych.

    --
    Marcin