    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: System OEM a padniety dysk
    Date: Fri, 29 Dec 2006 16:39:13 +0100

    januszek napisał(a):

    > Czy zrozumiałeś moje pytanie? Może przeczytaj je raz jeszcze, potem
    > jeszcze raz o znowu - do chwili, kiedy doznasz iluminacji.

    IMHO Ty nie zrozumiales odpowiedzi. Albo poprzedni Twoj post byl
    napisany bez przemyslenia co tak faktycznie napisales...

    Teraz łopatą:
    Brak mozliwosci dowolnego rozporządzania zakupionym przedmiotem,
    licencja czy jak tam jeszcze to nazwac.

    Inna sprawa, ze ilu prawnikow sie nie spyta, tyle wersji tego czy to
    jest legalne czy nie. IMHO 100% odpowiedz uzyskalibysmy, gdyby ktos
    raczyl sie procesowac z M$em i byl znany wynik tego procesu :)
    Bo tak, to tylko gdybamy, a producenci oprogramowania swoje i my swoje.
    Pomijam fakt, ze M$ nie ma jeszcze 'najglupszej' licencji, Borland bije
    go na głowę swoja.

    > A napisał tak? Czy taki zapis narusza prawo?

    W tym samym stopniu co obecne niektore zapisy.

    > Proszę, nie przypisuj mi słów jakich nie wypowiadałem. Ja flejmuję bo
    > lubię, w każdym razie.

    Masz chyba problem z logicznym mysleniem i wyciaganiem wnioskow. Albo
    piszesz a dopiero pozniej zastanawiasz sie co (pozniej = jak juz ktos
    odpowie).

    Znowu łopatą:
    Kol Spook pisał ze zmienil piraty na legalne oprogramowanie, bo jest
    programista i tak bylo trzeba. Dodatkowo sam chcialby wprowadzic pewne
    rygorystyczne srodki przymuszajace do uzywania legalnych wersji jego
    oprogramowania.
    Na to Ty odpowiadasz:
    Aha, czyli ot tak pieniaczysz sobie ku rozrywce? ;P

    Pomijajac to ;P na koncu, wniosek nasuwa się jeden.
    Chyba tez powinienem postawic na koncu znaczek ';P' bo nie ktorzy nie
    łapią ironii...

    pozdrawiam,
    Przemek O.