  • Data: 2005-05-26 00:04:51
    Temat: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: lukasz sczygiel [Wed, 25 May 2005 22:52:34 +0100]:

    > Oswiec mnie czy rowniez nie akceptuja przeszczepow?

    Alez akceptuja. Tzn., mowiac dokladniej, kazdy zostawia
    to wlasnemu sumieniu -- i faktycznie, za przeszczep sie
    nie wylatuje. Szkoda ze zaden SJ jednak nie potrafil mi
    jak dotad wyjasnic, jak oni te organy odkrwawiaja, zeby
    nie wprowadzac do organizmu krwi dawcy... ;)

    > Dlaczego traktuja nauke wybiorczo?

    Z przyzwyczajenia. Biblie tez przeciez traktuja wybiorczo.

    > Wybiorczosc wg. mnie polega na tym ze chetnie korzystaja
    > z elektrycznosci produkowanej w elektrowniach jadrowych

    Niedlugo, niedlugo. Przejrzyj obrazki: w ich raju nie ma
    ani sztuki kabli ;)

    Kira