  • Data: 2006-01-14 22:35:58
    Temat: Re: Świadek na sprawie i w prokuraturze-pytanko
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Emilia [###e...@y...com.###] napisał:
    > Przepraszam, co to jest OE ? czy to to samo co " nagłówek
    wiadomości" ?

    To samo, co nagłówek wiadomość. Opisałem Ci jak go uzyskać w Outlook
    Express, bo to najpopularniejszy program. Zresztą w większości innych
    podobnie można go uzyskać.

    > I na jaki adres może przyjść wezwanie ?

    Na taki, jaki poda powódka, jeśli to w postępowaniu cywilnym by
    robiła. jeśli karnym, to policja nie bedzie miała raczej problemu z
    ustaleniem. Przyjdą i zapytają Ciebie albo pracodawcy.