    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Studia niestacjonarne, regulamin, dziwna sytuacja.
    Date: Tue, 02 Dec 2008 14:42:47 -0600

    Piotr wrote:
    > W październiku rozpocząłem studia niestacjonarne na pewnej prywatnej
    > uczelni wyzszej, na wydziale informatycznym.
    > Przed przyjęciem na studia wnikliwie przejrzałem zawartość informacyjną
    > strony www uczelni.
    > W rubryce tok nauczania zauwazyłem pozycję wychowanie fizyczne. Mocno
    > się zdziwilem i już miałem odpuścić sobie składanie dokumentów na tą
    > uczelnię, właśnie z powodu tegoż dziwactwa, ale wrodzona dociekliwość
    > skierowała mnie na sam dół strony. Znalazłem tam informację, że
    > wychowanie fizyczne jest dla studentów niestacjnarnych nieobowiazkowe.
> [...]
    Poproś w dziekaniaie o siatkę studiów dla twojego roku. Jest to rozpiska
    zajęc w poszczególnych semestrach przez cały okres studiów.
    Musi być, bo musi byc zatwierdzona przez radę wydziału.
    Na niej znajdziesz czy w-f jest czy nie ma i ile godzin.
    Juz nie pamietam czy jest obowiązkowy czy nie.
    Zwykle robi sie taki myk, że w jeden weekend zamiast zajec robi sie
    wypad rowerowy, wyjazd w gory i odpowiednia liczba godzin jest juz
    zaliczona.