    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Studia - brak możliwości poprawy ;)
    Date: Mon, 05 Jan 2009 13:40:01 -0600

    basti78 wrote:

    > nawet jakby wyskoczył dzien wcześniej, to przynajmniej co bym zrobił to
    > wysmarował maila profesurowi ;) ze nagła sprawa, ze wyjazd, ze super okazja
    > bo tanio - cokolwiek
    >
    > oni są nie raz zbyt czuli na swoim punkcie jako kadra - zgoda - ale dobrze
    > wiemy ze medal ma dwie strony i włączyło im się tak z biegiem lat użerania
    > się ze studentami
    >
    > piszesz o sobie - dobrze wiesz, ze jakby na to przymykał oko, to za
    > chwile pół grupy miałoby co chwila wyjazdy, każdy kiedy indziej, a on
    > stado ciągnących się za nim marud i pół roku poprawek bo kazdemu by za
> [...]

    Jak masz 8 grup i w kazdej wyskoczy ci taki rodzynek, to w efekcie masz
    dodatkowe 8 kolokwiów indywidualnych do zrobienia.
    Ciekawe gdzie, kiedy i kto za to wykladowcy zapłaci.
    I zaraz sie okazuje, ze kazdemu studentowi pasuje inny termin.

    Mi sie podobał pomysł, który spotkałem za granicą
    Nie ma egzaminow poprawkowych u wykladowcy z definicji.
    Jest coś co się nazywa centrum testowe. Dla każdego studenta, który nie
    zjawił sie na egzaminie wykładowca musi przygotować test odpowiadający
    materiałowi z egzaminu.
    Ląduje to w centrum z adnotacją do kiedy to ma byc zrobione, jaki jest
    na to czas i z czego można korzystać.
    Student jest powiadamiany, ze czeka na niego test i umawia sie na kiedy
    chce. Przychodzi rozwiązuje i wychodzi. Wykładowca dostaje test do
    sprawdzenia.