  • Data: 2007-03-25 20:00:31
    Temat: Re: Student a działalność gospodarcza
    Od: "MiK^" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Studenci dzienni nie moga sie rejestrowac w PUP wiec cala reszta twojej
    > wypowiedzi jest guzik warta ale i tak sie do niej odniose:)

    a1) nie zaznaczylem fakt a2) czy ktos kaze mu wspominac ze jest
    studentem dziennych?! ;p

    > Pod warunkiem, ze przekona PUP ze jego dzialnosc ma szanse bytu, zrobi
    > biznes plan uzasadniajacy te wydatki, znajdzie dwóch zyrantow itd.
    > Przejdzie przez szkolenia [ ja zaliczylam 2]. Na 17 osob ktore ubiegaly sie
    > ze mna o taka dotacje bylam JEDYNA, ktora otrzymala je w pelni we
    > wnioskowanej kwocie - reszta otrzymala max 60% wnioskowanej kwoty.

    To chyba w jakims ciemnogrodzie mieszkasz. Ja otrzymalem 120% kwoty o
    jaka sie ubiegalem. Szkolenia? kwestia 2tyg, badz egzaminu z
    rachunkowosci, prawo gospodarczego, ksiegowosci i innych -po co wiec
    na nie uczeszczac?! jesli zakladasz firme podstawy musisz miec. U mnie
    na 19 os ktore braly udzial w tescie wstepnym promocje otrzymalo 14os
    skierowanych na szkolenia. wszyscy otrzymali $. kwestia dobrego biznes
    planu i bajeru w nim.

    > To akurat zalezy od uchwaly danej gminy.
    Nie wiem, mozliwe...