    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Strony porno, a uszczerbek na zdrowiu psychicznym
    Date: Sun, 06 Jun 2004 02:51:44 +0200

    chester wrote:

    > IMHO to zależy od tego, co dziecko obejrzało i jaki to ma na nie wpływ.
    > Większość z was oczyma wyobraźni widzi 12-to latka otwierającego jakąś
    > porno stronę. Ale w necie są rzeczy drastyczniejsze. Jak dzieciak potem
    > będzie miał stany lękowe albo jakiś inny uraz i psycholog potwierdzi
    > związek przyczynowo-skutkowy, to MSZ nie ma innego wyjścia, jak przyznać
    > rodzicom rację.

    Bzdura... 12 i stany lękowe od pornografi... To prędzej jakaś stara
    dewota może stanów lękowych doznać.

    A strony takie z reguły mają ostrzeżenie, żeby dzieci/dweoty wiedziały,
    że mogą tam coś 'gorszącego' zobaczyć.

    Równie dobrze można by skazać rodziców za to, że np. dzieciak ich
    podejrzał i szoku doznał...

    > A że nauczyciel nie może stać nad kazdym dzieckiem to inna sprawa. No
    > ale zawsze można filtrować pozytywnie czyli dopuszczać adresy tylko z
    > wybranych domen (np. polskie portale, strona szkoły, *.gov.pl i takie tam).

    Oj, a tych ostatnich to dopiero pornografia i drastyczne rzeczy - taki
    np. plan Hausnera. To ja mam od niego uszczerbek na zdrowiu psychicznym
    (nerwowy się czasem robię), a co dopiero mało odporne dziecko...