  • Data: 2007-08-29 12:03:40
    Temat: Re: Strony internetowe do rejestracji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    TomaSz. wrote:

    > Dyskusja toczy się na paru innych grupach:
    >
    > Co ciekawsze kąski i pomysły:
    >
    > http://groups.google.com/group/pl.rec.foto.cyfrowa/m
    sg/766f22b08570d328
    > http://groups.google.com/group/pl.comp.www/msg/68758
    c9e36ab3ac
    > http://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/cce07
    f5ec8ffe817

    Zakładając, że płaci się PO rejestracji - pomysł numer dwa jest idealny.

    Przy czym należy np. w pole "częstotliwość ukazywania się" wpisywać
    "losowo", "jak Bóg da" albo "jak mi się zechce" ;) A jako tytuł podawać
    "strona tymczasowa" albo "brak tytułu" lub "moja strona" ;)

    IMHO cała afera to typowy przykład ziobryzacji prawa...