  • Data: 2007-08-29 11:06:35
    Temat: Re: Strony internetowe do rejestracji
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 29, 12:52 pm, "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> wrote:
    > Dnia 29-08-2007 o 10:08:26 filippo <f...@g...com> napisał(a):
    >
    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_070829/p
    rawo/prawo_a_2.html

> [...]
    > kilka razy dziennie, wszystko przez system statystyk). Przy wniosku nalezy
    > podac:
    >
    > - siedzibę i dokładny adres redakcji,
    > - określenie wydawcy, jego siedzibę i dokładny adres,
    > - częstotliwość ukazywania się.
    >
    > Nie bylem jakims matolem z polskiego ale... ni cholery nie rozumiem co
    > moglbym tam wpisac.
    > - siedziba redakcji nie istnieje, jest mobilna i obejmuje obszar calego
    > kraju
    > - kim jest wydawca? NASK? Ja? Wlasciciel serwera www? Internet?
    > - jak okreslic czesotliwosc ukazywania sie? "nieregularnie"?

    A co ze stronami wlasnie prokuratury? Czy jak sie zmieni czestotliwosc
    z dziennika na miesiecznik bo mi sie reka zlamie to podpadne pod prawo
    prasowe? Czy wlasnie wydawca jest wlasciciel domeny, serwera a jesli
    tak to ciekawe czy Agora dalaby komus innemu gazete wyborcza do
    powydawania jakby im zaplacic. BO to do tego by sie sprowadzilo. Place
    NASK-owi zebym mogl wydawac swoja "gazete" o nazwie "KrolUBU". Czy
    prawo do gazety przypada wtedy NASK, mnie czy wlascicielowi serwera na
    ktorym gazeta sie znajduje?