  • Data: 2003-08-01 07:54:28
    Temat: Re: Strefy platnego parkowania - inaczej
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego od pewnego czasu nie ma znakow "Parking platny" na poszczegolnych
    > ulicach, a kiedys byly. Teraz jest "strefa..." i teoretycznie obowiazuje
    na
    > calym obszarze objetym tymi znakami. Podobnie jak "Strefa ograniczonej
    > predkosci" obowiazuje na calym jej obszarze, a nie do najblizszego
    > skrzyzowania. Wiec nie ma znaczenia czy parkujesz na parkingu czy na
    > zakazie. Procz tego ze dostaniesz jeszcze mandat albo odholuja Ci auto
    :-).

    Wydaje mi sie, ze sie mylisz. Tu cytat z innego postu :
    "Zgodnie z przepisami, strefa obowiazuje od miejsca
    gdzie stoi tablica informujaca o jej poczatku do miejsca gdzie stoi
    tablica informujaca i jej koncu. Wszystkie wyznaczone miejsca do
    parkowania pomiedzy tymi tablicami naleza do strefy"
    I ja sie z nim zgadzam. Strefa obowiazuje w miejscach wyznaczonych do
    parkowania a nie 'wszedzie'. Bo tak to np moga mi wejsc na moje podworko i
    wlepic mi mandacik, jezeli podworko nalezy do 'strefy'.

    Fantom