  • Data: 2006-02-28 19:10:28
    Temat: Re: Strefa Płatnego Parkowania
    Od: "arturo" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:du21ql$grn$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Fantom z adresu <s...@S...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Dostalem wlasnie upomnienie z UM, ze mam zaplacic za kilka parkowan na
    > terenie Strefy Platnego Parkowania (Szczecin). Przegladnalem sobie ta
    > liste i z czescia sie zgadzam ,ale czesc jest chyba z palca wyssana.
    > Nie mam tam napisane nic na temat mozliwosci odwolania itp. Jak mam to
    > zrobic ?
    >
    > Fantom

    przepraszam, ze sie podpinam - czy sa jakies przepisy, ktore reguluja
    jaki jest przebieg strefy parkowania ? czy jest to jakas przestrzen
    w odleglosci od parkomatu ? co najmniej parokrotnie widzialem
    parkomat w sasiedztwie miejsc, gdzie parkowanie platne bylo
    conajmniej dyskusyjne (np. wewnetrzny parking posesji, ktory
    niegdys byl oddzielony od strefy platnego parkowania lancuchami,
    ale ktos je zdjal). Wobec tego czy przepisy reguluja przebieg stref
    platnego parkowania i sposob ich oznaczania ??? jakie sa szanse
    udowodnienia w przypadku watpliwym, ze stalem poza strefa
    platnego parkowania ? wzywac w takim przypadku radiowoz,
    zeby stwierdzil gdzie stal samochod ?