  • Data: 2003-11-23 16:13:06
    Temat: Re: Streczycielskie telefony,pogrozki - pomocy,WAZNE [C.D]
    Od: "Reaper" <r...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Coraz bardziej zaczynam w to wierzyć.:-)

    Ja rozumiem,ze ta sytuacja wydaje sie malo prawdopodobna, ale niestety to co
    napisalem jest prawda!

    Tak jak pisalem wczesniej ten koles zna moj numer telefonu, a co za tym
    idzie zna rowniez wszystkie dane o mnie (jako ze ma znajomego w
    IDEI).Dzwoniac na numer domowy mojej dziewczyny ten koles wygrazal mi, a
    wiem ze jest zdolny zrobic to co mowi.

    Prosze o calkowicie powazne podejscie do tej sprawy, nawet jezeli wydaje sie
    Tobie (wam), ze to jest calkowita nieprawda.

    Prosze o pomoc.