  • Data: 2009-05-18 12:57:14
    Temat: Re: Straz wiejska a deptanie prywatnego trawnika...
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 18 maj 2009 13:50
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <guri1e$sm9$1@news.onet.pl>):

    Subject: Straz wiejska a deptanie prywatnego trawnika...

    > Jednakże dyskutuje o terenach ogólnodostępnych.

    Ale to zależy od ich rodzaju. Np. pod Multikinem w Zabrzu ludzie zrobili z
    trawnika błotne ciapowisko, bo się nie chce im ominąć ozdobnego trawnika.
    Tak samo na moim osiedlu - siateczka ścieżek pomiędzy blokami.

    > Często w
    > parkach jest zakaz wchodzenia na trawnik tylko z powodu jego ochrony, a
    > to - jak już wykazałem - jest nieprawdą.

    No w parkach to co innego, bo to teren rekreacyjny. I tam szwędanie się
    piknikowe nie powinno być zakazane. Co innego przedeptywanie ścieżek.

    Sęk w tym, że wydeptują ścieżki....

    --
    Tristan