  • Data: 2007-08-16 21:22:30
    Temat: Re: Straz miejska i zalegle mandaty...
    Od: "FlashT" <g...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.212ed51795acd332989bc9@news.task.gda.pl...

    > Pismo skąd ?

    > A dokładnie to skąd to pismo ?

    A czy to cos zmienia?
    Nie rozumiem czego niby nie zawarlem istnotnego... mandat wystawiony przez
    straz miejska na podstawie zdjecia... czyli zgodnie z niedawnym wyrokiem
    niezgodnie z prawem. Czy jesli juz zgodzilem sie go przyjac to nie ma od
    niego odwolania?

    PS. Sprawa dotyczy dokladnie mojego znajomego, ale pisze w pierwszej osobie
    bo mi latwiej. Napisalem wszystko co wiem i wydawalo mi sie ze to
    wystarczajace informacje, aby moc cos powiedziec madrego... a nie jakies
    pierdoly typu jak pisac pytania albo co jeszcze (bardziej) idiotyczne -
    witka komentarz swiadczacy tylko o jego "ponadprzecietnej" (a moze
    powinienem napisac wprost PONIZEJ przecietnej) inteligĘcji.