  • Data: 2011-11-20 22:13:00
    Temat: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-20 22:10, witek pisze:

    > Zdecydowanie wole zapłacić w takim przypadku strazy mniej niz wytknac im
    > bledy proceduralne i potem dostac wiecej od sadu.

    A skąd się wziął ten sąd i jego grzywna, skoro straż popełniła błędy
    proceduralne, co wskazywać może, że żadne wykroczenie nie miało miejsca?
    Czy to znaczy, że sędzia orzeknie "tak, oni wprawdzie spartolili ten
    pomiar, bo radar nie ma legalizacji, a termin wysłania wezwanie
    przekroczony, ale nie szkodzi - wykroczenie pewnie było, więc płać pan"

    > Nic to nie zmienia w zakresie mojego wykroczenia.

    Jak wyżej. O ile w ogóle takie miało miejsce.

    N.