    From: "Kriss" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Date: Sun, 20 Nov 2011 17:50:23 +0100

    > To z tego, że organ państwa, który ma za zadanie służyć obywatelom skupia
    > się na ściganiu za drobne wykroczenia, a przy tym często sam łamie prawo.
    > Nie widzisz nic skandalicznego w tym, że mandaty nakładane są często w
    > sposób, delikatnie mówiąc, naciągany? Ciekawe, że jednocześnie
    > przeszkadza Ci, że obwiniony (często w sposób ww.) stara się w sposób
    > zgodny z prawem uniknąć mandatu. Ma do tego święte prawo!

    Wiesz, mi tu nawet nie chodzi o kasę, bo ją zapłacę. Chodzi sposób w jaki
    się "prawo" egzekwuje. Czy normalnym jest, że mimo przepisów które to
    zabraniają straż chowa się w krzakach, nie wystawia znaku kontroli radarowej
    i na dodatek wysyła mandat po 3 miesiącach? Nie mam zastrzeżeń - jechałem za
    szybko, mea culpa, ok. Ale nie znoszę, gdy urzędnik państwowy łamiąc
    przepisy prawa rźnie mnie w dupę wiedząc, że nie będę 350 km do sądu
    rejonowego się bujał. Koledzy spp czy witek widocznie nie widza w tym nic
    zdrożnego, mentalnie są przyzwyczajeni do tego, że aparatowi państwowemu
    wszystko wolno, bo tak było za PRLu.