  • Data: 2007-10-02 21:38:13
    Temat: Re: Straż Miejska a teren Spółdzielni mieszkaniowej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Oct 2007, bart wrote:

    > Teraz przejdźmy krok dalej - zarządca nie wystawił żadnej tabliczki, nie ma
    > ogrodzenia i ogólnie nie ma śladu informacji, że teren ma zarządcę, chociaż
    > formalnie takowy jest.

    Ba, idźmy JESZCZE dalej.
    Że jest tabliczka, informująca iż to teren prywatny, ale NIE zakazująca
    wstępu.
    Ba, nawet zabrania zbierania grzybów ;)

    > Czy w tej sytuacji teren jest domyślnie przeznaczony
    > do użytku publicznego czy nie? Ja wnioskuję, że nie

    Nie zajmuję stanowiska.
    Zauważam tylko, że np. Arek w identycznej sytuacji uważał, że ZGADZA się
    na publiczne korzystanie poprzez przejście (spacer), przynajmniej dopóki
    mu chamy terenu nie domolowały (i zaśmiecały).
    Też mamy (wspólnota) przed domem 2 m paska terenu, nie ogrodzonego,
    przez który przełazi całkiem sporo ludzi. Pewnie część nie ma pojęcia
    że to teren prywatny.
    IMHO nie ma podstaw do *wymagania* aby *ktokolwiek* traktował ten
    teren jako nie udostępniony publicznie - ew. naruszających zdanie
    właścicieli można "budzić", że to nie ich ;) i że tu regulamin
    obowiązuje :O

    Też ciekaw jestem jakichś wskazówek w przepisach :)

    pzdr, Gotfryd