eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie
    limitów epidemiologicznych [kowid]
    Date: Mon, 05 Apr 2021 22:53:24 GMT

    On 2021-04-05, Kviat <Kviat> wrote:

    > I teraz wyobraź sobie, że przyszła "babcia", która dwie godziny się
    > szykowała, a tu krówki nima... i ksiądz nagle nie może wpuścić "babci".
    > No dramat.

    https://img.joemonster.org/mg/albums/042021/main_09j
    udasz_w_parafii_ny_grupa.jpg

    Tyle by się stało. Przy dobrej woli możnaby to wciąż rozsądnie
    zorganizować. A jakby i faktycznie jakaś mocno słabowita starowinka się
    zdarzyła, to przecie pan ksiądz może zaapelować i na pewno, jakiś
    zdrowszy, mocny fizycznie i wiarą, prawdziwy katolik ustąpi jej miejsca
    w środku a sam wyjdzie.

    --
    Marcin