eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStrasburg zawyrokował o ekshumacjach Smoleńskich bez zgody bliskich i prawa do apelacji od decyzji prokuratury › Re: Strasburg zawyrokował o ekshumacjach Smoleńskich bez zgody bliskich i prawa do apelacji od decyzji prokuratury
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Strasburg zawyrokował o ekshumacjach Smoleńskich bez zgody bliskich i
    prawa do apelacji od decyzji prokuratury
    Date: Sat, 22 Sep 2018 11:02:23 +0200 (CEST)
    <a...@w...eu> <t...@4...net>
    <oeZoD.176334$fw.135151@fx04.ams1>
    <jnteowb9l31c$.8z4ixp2zq9m2$.dlg@40tude.net>
    <po1ul2$rhj$3@node2.news.atman.pl>
    <1k31u96zpjc7i.1kr3n815gnqdo$.dlg@40tude.net>
    <po384s$40b$1@node2.news.atman.pl>
    <5ba55477$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <po3qqg$8if$4@node2.news.atman.pl> <a...@w...eu>
    <po4nm5$io8$1@node1.news.atman.pl> <a...@w...eu>
    <rhnpD.193030$8g3.65471@fx01.ams1>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Problem w tym, że PiS tym bardziej nie daje żadnej gwarancji na
    > pedantyczny profesjonalizm co udowodnili już w tym śledztwie dziesiątki
    > razy.
    >
    > Z drugiej strony, wydaje się, że mimo tej całej nekro-szopki prokuratura
    > działa dużo bardziej rozsądnie niż pseudonaukowa zgraja patrona misiewiczów.

    Bo dla większość prokuratorów kluczowe jest przekonanie że do ich
    _prokuratorskiej_ emerytury rząd się zmieni i to pewnie więcej niż raz?
    Więc większość nawet jak chce się "podlizywać (obecnemu) rządowi" to się
    woli nie wystawiać bardziej niż konieczne przyszłym rządom, czyli
    działają po linii "w papierach porządek musi być".

    Ja jestem przekonany że takie podejście całkiem nieźle służy demokracji
    i _państwu prawa_ .

    --
    A. Filip