  • Data: 2006-08-29 04:34:09
    Temat: Re: Strasburg - zadanie dla prawnika
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jgk napisał(a):

    > W sentencji wyroku znalazł się zapis, że gdyby moja sprawa miała miejsce po
    17.10.1997 (data
    > wejścia nowej konstytucji) to miałbym prawo do odszkodowania, ponieważ
    > jednak moje roszczenia dotycza okresu wcześniejszego to takiego prawa nie
    > mam.

    Nie wydaje mi się żeby coś takiego mogło być w sentencji wyroku. A i w
    podstawę konstytucyjną roszczenia o odprawę wątpię.

    > Oczywiście nie czuję się odpowiedzialny za to, ze przed 1997 rokiem mieliśmy
    > krzywdzącą ludzi Konstytucję i chciałbym domagać się swoich praw na arenie
    > międzynarodowej. Szukam zatem prawnika, który nie puściłby mnie z torbami :)
    > , ma odpowiednie doświadczenia w prowadzeniu podobnych spraw i chciałby sie
    > tym zająć.

    Nie wystarczy ci już tego? Skąd tak duże przekonanie że masz rację? A
    gdzie będziesz się odwoływał jak przegrasz w strasburgu?
    Nie wiem ile chcesz tej odprawy, ale podejrzewam że adwokat będzie
    chciał więcej.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam