  • Data: 2005-05-30 17:15:16
    Temat: Re: Stosunek Pracy - co mam zrobic?
    Od: "Huzia" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak masz nowa robote, to o starej po prostu zapomnij.
    > Po prostu odpowiedz, że po 3 umowach pracodawca nie podpisal z tobą
    > kolejnej i tyle.

    Nie jest to zbyt szczesliwa rada.
    Po co kłamac nowemu pracodawcy? Zalozmy ze kolega bedzie chcial dochodzic
    roszczenia na drodze sadowej i sad uzna ze stosunek pracy istnial co wtedy?
    Oki jest nowa robota , a jak nowy szefuncio wpisze mu w umowe o prace
    oswiadczenie ze nie znajduje sie w stosunku pacy a on ma swiadomosc jego
    istnienia badz dochodzenia przed sadem - brutalne klamstwo i nic wiecej -
    podstawa do wyp... z nowej roboty.
    Poprostu jak wywalil cie w opisany sposob wypowiedz umowe w trybie art. 55 KP
    i czesc.
    Co do naleznego wynagrodzenia poprosze o opinie tych co znaja orzecznictwo.

    pozdr.