  • Data: 2005-10-15 18:37:19
    Temat: Re: Stluczka ktorej nie bylo... [dlugie]
    Od: "Rob" <s...@w...wp(dot)pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wniosek o dokonanie ekspertyzy, czy uszkodzenia się pokrywają.

    Czy taki wniosek musze zlozyc przez rozprawa, czy moge juz podczas, ustnie -
    widzac, ze sad nie jest przekonany co do mojej niewinnosci?
    Mam kilka innych argumentow i dlatego nie wiem czy taka ekspertyza bedzie
    konieczne. Czy ja z nia bede musial zaplacic, nawet jesli wygram? Czy tez
    bedzie to dolaczone do kosztow sadowych?
    Dziekuje za odpowiedz
    RK