    From: "e-zop" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stłuczka i pijany kierowca oferujący pieniądze
    Date: Mon, 24 Nov 2008 19:04:23 +0100

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ggchj0$v5m$1@news.onet.pl...

    > Widziles przestepstwo (jazda po pijaku) i nic z tym nie robisz.
    >
    > GB

    Przyjmujac zawyzona rekompensate , walczysz z pijanstwem.
    Dobrze byloby, zeby kazdy pijak placil z nawiazka za spowodowane straty.
    Kara nalozona przez policje nie dziala wychowawczo, poniewaz jest odczuwana,
    jak represja panstwa .
    Natomiast bezposrednie dogadanie sie dwoch stron jest jak najbardziej
    wskazane.
    Wtedy bardziej dociera do swiadomosci pijakow, ze czynia komus szkode.