    From: Maverick <k...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stłuczka i lakiernik
    Date: Tue, 10 Jun 2008 16:09:38 +0200

    KsZZysiek pisze:

    > Jeszcze jakbys napisał, który samochód chcesz naprawiac, to moze
    > zrozumiałbys co to znaczy "dobrze zadane pytanie".

    Pierwszy post :
    Buster pisze:
    > Witam.
    > Moja znajoma miała drobne zdarzenie samochodem. Niestety lekko walnęła
    > w inny samochód. Na tamtym samochodzie jest rysa o długości ok. 20 cm
    > i szerokości 10 cm.

    Widzisz tutaj : inny samochod, na tamtym samochodzie??

    > Zdarzenie nigdzie nie zgłoszone. Facet
    > wyrozumiały.

    Kolejna igielka - skoro facet jest wyrozumialy, to znaczy ze nie chcial
    wzywac policji po tym jak jakas kobieta uszkodzila JEGO samochod

    > I teraz pytanie, czy ta moja znajoma musi płacić za
    > lakiernika z własnej kieszeni, czy może skorzystać z ubezpieczenia OC?
    > Nie ma AC.
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    > Radek

    Skoro nic nie pisac czy JEJ samochod jest uszkodzony, to moze nie jest -
    moze walnela kantem zderzaka i tylko lekko go otarla (jak nie ma AC to
    raczej samochod <10k warty).

    Wiec pytanie raczej ewidentnie odnosi sie do naprawy samochodu
    poszkodowanego, czyli FACETA.

    --
    Regards,
    Maverick