    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stefan W
    Date: Sat, 9 Feb 2019 07:35:57 +0100
    <5c540325$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5NT4E.297249$rs1.138769@fx07.ams1>
    <5c547f95$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c548ccb$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <0555E.229681$0O1.84687@fx13.ams1> <q33cig$fql$2@node2.news.atman.pl>
    <48t5E.298743$1L1.63486@fx11.ams1> <q36ad5$h8v$4@node1.news.atman.pl>
    <k7M5E.305024$_V1.108476@fx23.ams1> <q38jgr$mmf$3@node1.news.atman.pl>
    <qTt6E.187792$ON1.135929@fx20.ams1> <q3dt9t$o24$1@node1.news.atman.pl>
    <I%W6E.300821$1L1.113234@fx11.ams1> <q3i6q3$bcj$1@node2.news.atman.pl>
    <xZq7E.2351$sa3.1830@fx01.ams1>

    > No chciałeś zawiadamiać sklepy to róznica ad absurdum a nie ad absurdum
    > sprowadza się do pewnej subiektywnej oceny zakresu.

    Dobrze - masz mnie - tym niemniej jednak ostatnio wszystkie biedronki
    ewakuowali na jakimś znacznym obszarze w wyniku takiego alarmu. No i jak
    pisałem - port lotniczy w trójmieście jest jeden, więc specjalnej
    zagwozdki nie było. Byle krawężnik może taką zagadkę kryminalną rozwiązać.

    > Nie rozumiem dlaczego upierasz się aby go od razu dopaść, gdy można go
    > po prostu przed ewentualnym dopadnięciec sprawdzić.

    Ale co chcesz sprawdzać? No sprawdzili - popatrzyli w papiery i
    stwierdzili, że ok. Chciałbyś z nim lecieć jednym samolotem? Koleś
    deklaruje, że chce popełnić duży akt przemocy, deklaruje, że udaje się
    na lotnisko, wiadomo, że jest chory na schizofrenie paranoidalną... Co
    jeszcze trzeba, żeby stwierdzić, że stanowi poważne zagrożenie dla
    bezpieczeństwa lotu? Jeszcze raz - za dużo mniejsze głupoty ludzie
    dostają zakazy lotów.

    Shrek.