  • Data: 2007-09-07 09:56:39
    Temat: Re: Staż i dni wolne
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@o...pl> napisał

    > Moim zdaniem tak, o ile staż nie trwa do końca września :)

    No właśnie......staż ***planowo*** jest do końca listopada, ale idę na
    dzienne studia, urzędasy już mi nieźle podpadli, bo okazało się w trakcie,
    że za badanai i dojazd będę musiał zwrócić co na początku jak załatwiałem
    wszystko wglądało inaczej.

    Więc planuję wziąść 1 i 2 października dni wolne (będą mi się należały po
    wrześniu) i dopiero 3 przerwać z ww. powodu - dobre i co 32,22:)