eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStawki remontowe w SM dla członków i dla nie-członków - zgodne z prawem ? › Re: Stawki remontowe w SM dla członków i dla nie-członków - zgodne z prawem ?
  • Data: 2008-12-22 15:07:37
    Temat: Re: Stawki remontowe w SM dla członków i dla nie-członków - zgodne z prawem ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:i7v226-rfv.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > nie zamydla problemu, nie hipoteka tylko wlasnosc gruntu, hipoteke na
    > samo mieszkanie, czyli spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu tez
    > mozesz miec

    Nie zrozumiałeś - może wyraziłem się nieprecyzyjnie.

    Ja pisałem o własności hipotecznej lokalu (i zgadza się - do
    wyodrębnienia własności musi być "wyprostowany" stan własności gruntu),
    a ty piszesz o wpisie hipoteki do księgi wieczystej założonej dla
    mieszkania będącego własnością spółdzielni, do którego ktoś ma
    "spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu".