  • Data: 2014-03-03 18:36:26
    Temat: Re: Stalinowski sąd przyklepał wyrok bez przestępstwa
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 18:21:56 UTC+1 użytkownik Krzysztof Jodłowski
    napisał:
    > A na co dzień się nie dziwisz jeśli ktoś psychiczny otrzymuje przymusowe
    >
    > leczenie w zakładzie zamkniętym (dożywotnio też)? Tutaj coś się różni?
    >
    > Następny nakręcony nagłówkami prasowymi...

    Chwileczkę, ustalmy jedną ważną rzecz. Trynkiewicz jest psychiczny
    czy nie? Jeśli jest (i był już 25 lat temu, w chwili aresztowania),
    to co jako osoba niepoczytalna robił w więzieniu? Chyba powinien
    trafić na leczenie? Jeśli był zdrowy, to mamy uwierzyć, że
    zbzikował w trakcie odsiadki? Mnie to wygląda na klasyczny
    przypadek schizofrenii bezobjawowej zdiagnozowanej
    ostatniego dnia odsiadki (kiedy urządzono tę śmieszną
    prowokację z materiałami o treści pedofilskiej
    i zębami w celi).

    Pomijając wszystko inne - chyba osoba chora psychicznie też musi
    najpierw czymś zasłużyć na izolację, a fakty są niestety takie, że
    na dzień dzisiejszy Trynkiewicz ma czyste konto. Od wyjścia na wolność
    nie popełnił żadnego przestępstwa, więc chwilowo nie ma żadnych
    podstaw, żeby go gdziekolwiek zamykać.