  • Data: 2014-03-03 20:39:46
    Temat: Re: Stalinowski sąd przyklepał wyrok bez przestępstwa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    >http://wiadomosci.onet.pl/rzeszow/sad-mariusz-trynk
    iewicz-jest-osoba-stwarzajaca-zagrozenie-i-bedzie-iz
    olowany-w/8h544
    >Sąd uznał dziś, że Mariusz Trynkiewicz, morderca, który niedawno
    >wyszedł na wolność po odbyciu 25-letniej kary więzienia, jest osobą
    >stwarzającą zagrożenie i będzie izolowany w >ośrodku zamkniętym.
    >Odsiedział swoje, ale co tam - dowalimy mu nowy wyrok, tak za nic.
    >Ciekawe jak szybko ta moda się rozpowszechni. Tylko niech nikt mi tu
    >nie pitoli, że to przecież nie będzie pobyt >w więzieniu, tylko w
    >"ośrodku zamkniętym", bo nie ma żadnej różnicy jakościowej.

    Kto wie, moze i drobna bedzie.

    >Ciekawe czy przyklepali mu dożywocie. Panie i panowie, doczekaliśmy
    >pierwszego w historii tego kraju wyroku bez popełnionego
    >przestępstwa.

    Akurat w tym przypadku wyrok brzmial "dozywocie".
    Potem byla amnestia, teraz sie wycofali.

    >I my mamy czelność krytykować okres stalinowski? Może się mylę, ale
    >chyba nawet za Stalina jeśli ktoś dożył końca wyroku i nie
    >przedłużyli mu go w trakcie odsiadki, to wychodził na wolność.

    Problem w tym ze bez problemu przedluzali.

    No i
    "-ile dostales?
    -10 lat.
    -za co ?
    -za nic.
    -nie klam, za nic daja piatke".

    Ale faktycznie, bedzie ciekawie. Np jak nas oskarzy w Strasburgu.

    J.