  • Data: 2006-09-14 23:07:28
    Temat: Re: Sprzet AGD z uszkodzeniem mechanicznym
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14.09.2006 Luki <l...@g...pl> napisał/a:
    > Kupiłem przez internet pralkę. Sprzet dostalem kurierem, był fabrycznie
    > zapakowany. Kiedy rozpakowałem sprzet okazało się, że pralka ma pekniety
    > (zapadnięty w jednym miejscu) blat. Po oględzinach stwierdziłem, że opakowanie
    > pralki (płyta styropianowa wzmocniona dwoma deseczkami) jest w stanie
    > nienaruszonym i z takim uszkodzeniem pralka została zapakowana w fabryce.
    > Niestety nie spisałem protokołu uszkodzenia, bo kurier pojechał natychmiast po
    > tym jak pomógł mi wnieść pralkę. Zresztą nie spodziewałem się, że coś tak

    Obawiam się, że będzie to głównie kwestia dowodowa. Spróbuj zareklamować z
    tyt. niezgodności z umową. A nuż sprzedawca przekroczy termin 14tu dni
    który ma na odpowiedź i będzie musiał spełnić Twoje żądania z przyczyn
    formalnych. Jeśli nie przekroczy, to ciągle MZ musi powołać biegłego co
    pewnie zrobi niewielkim kosztem. Dopiero w tym momencie warto sobie zadać
    pytanie czy warto w to brnąć dalej, bo następny krok to już sąd
    (ewentualnie mediacja).

    --
    Marcin