    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaz uzywanego komputera
    Date: Sat, 18 Nov 2006 07:18:07 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 17.11.2006 Arek Margraf <m...@W...onet.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > O ile mi wiadomo nie można tego wyłączyć w obrocie konsumenckim, ale w tym
    > wypadku jest swoobda umawiania się, czyli w umowie może byc wszystko (no
    > prawie :) )

    Zgadza się. A tu jest to nawet wyraźnie powiedziane: Art. 558. § 1. Strony
    mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub
    wyłączyć. Jednakże w umowach z udziałem konsumentów ograniczenie lub
    wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w
    wypadkach określonych w przepisach szczególnych.

    --
    Marcin