  • Data: 2013-09-20 02:09:52
    Temat: Re: Sprzedaż telefonu a usługa "pośrednictwa"
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-19 22:47, m pisze:

    > IMHO nie, w regulaminie Allegro nie ma nic o tym że masz się zapoznać z
    > czymkolwiek innym niż regulamin allegro i treść aukcji (bądź "aukcji").

    Teraz spójrz, w treści aukcji, której linka podałem, nie ma słowa ani o
    tym że to usługa pośrednictwa a nie sprzedaż telefonu (oprócz
    megadwuznacznego "oferujemy Państwu zamówienie towaru" na początku opisu
    aukcji). Nie ma też nigdzie formułki, zapoznaj sięz regulaminem aukcji,
    zapoznaj się z "o mnie", klikając akceptujesz cokolwiek. Słowem wg.
    mnie, kupuję tam normalnie telefon z długim czasem wysyłki bo poczta
    lotnicza - ani więcej, ani mniej.
    Jak uważacie?