  • Data: 2004-07-24 11:38:49
    Temat: Re: Sprzedaż softu OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof "gravide" B. rzecze:
    [..]
    > Wiesz Arek, spodziewałem się konkretów a Ty tylko trollujesz.
    > tak więc EOT complete.

    Póki co to odpowiadałem na Twoje rozszerzające pytania.
    A jeśli ktoś miałby trolować to właśnie Ty.
    Jak Ci już napisałem po mojej stronie stoi
    - Ustawa o prawach autorskich i pokrewnych jasno, dobitnie i
    jednoznacznie mówiąca, że w chwili wprowadzenia do obrotu twórca
    wyczerpuje swoje prawa względem tego egzemplarza poza najmem i dzierżawą
    - Wyrok niemieckiego sądu dokładnie w sprawie, o której gardłujesz,
    który NIE przyznał racji M$.
    - Wyrok polskiego sądu - NSA

    A po Twojej stronie, co przepraszam stoi poza chciejstwem?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek