  • Data: 2016-12-14 17:41:14
    Temat: Re: Sprzedaż nieruchomości
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 grudnia 2016 11:02:25 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik kowalskiip17 napisał w wiadomości

    > A sprawdzanie ?
    > Bo przychodze do notariusza z wypisem, wypis z przed paru dni, albo i
    > tygodni - jesli notariusz nie sprawdzi przez internet,
    > to co z tego, ze inny wczoraj zlozyl wniosek.

    Ja sobie myślę, że sprawdzenie przez notariusza to standard jest, a opieranie się na
    wypisie przyniesionym przez klienta, sprzed paru dni, to byłaby kompletna fuszerka i
    powodowała odpowiedzialność odszkodowawczą.

    > No i ... widac te wnioski ?
    > Bo to dopiero wnioski, jak inny notariusz na drugi dzien sprawdzi
    > ksiege przez internet, to zobaczy, ze wczoraj sprzedana byla ?

    Tego nie wiem, ale zakładam, że widać co najmniej, że jest jakiś wniosek do
    rozpoznania.

    > Warto ... ale wnioski tam beda widoczne ?

    Jw.

    > Poza tym znow - a kiedy zaplata ? Przed podpisaniem aktu czy po ?
    > Bo przed .. to ksiega prawidlowa i nawet jeszcze zadnych wnioskow nie
    > ma.
    > Po - to z kolei sprzedajacego naraza.

    A o tym to wcześniej pisaliśmy i nie warto wątku ciągnąć - 100% bezpieczeństwa da
    depozyt notarialny, więc rozwiązanie systemowe istnieje i to od dawna.

    PK