    From: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż mieszkania kupionego od dewelopera
    Date: Wed, 24 Aug 2005 13:38:22 +0200

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:dehm15$c27$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Pozostaje Ci umowa trojstronna, Ty-deweloper-kupujacy. Wlasciwie to
    > nie jestem pewien, czy Ty jestes niezbedny, to zalezy jak Twoje
    > uprawnienia precyzuje ta umowa przedwstepna.
    >
    > BTW. To chyba nie jest najlepsza umowa. Bo w razie upadlosci
    > dewelopera przed 2010 rokiem, moga sie pojawic komplikacje (chyba,
    > ze umowa przedwstepna zawiera jakies klauzule dla takiego
    > przypadku).

    A jesli lokal jest jeszcze w ogole nie wydzielony z czesci wspolnej,
    to juz w ogole przewalone w przypadku proby sprzedazy, tzn. wydluzy
    sie procedura, bo przed sprzedaza, trzeba bedzie go wydzielic i
    poniesc tego koszty. Chyba ze nowy kupujacy zgodzi sie na umowe na
    podobnej zasadzie jak Ty, ale nie przypuszczam.

    marekz