  • Data: 2020-12-23 10:45:32
    Temat: Re: Sprzedaż leków w aptece rozporządzenie
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Monika Głowacka pisze:
    > Czy zna ktoś jakieś rozporządzenie lub regulacje odnosnie sprzedaży
    > leków w aptece, a konkretnie odnosnie ewidencji sprzedaży.
    > W każdym sklepie jest ewidencja sprzedaży, ale apteka to taki troche
    > inny sklep, a niektórzy twierdzą, że to nie sklep, a placówka medyczna.
    >
    > Czy apteka ma obowiązek ewidencjonować nr PESEL pacjentów którym wydała
    > leki na recepte ? i ile czasu taka ewidencję przechowywać.
    >
    > Czy ktoś z was widział jakiś program do sprzedaży leków ?
    > farmaceuta skanuje wydruk e-recepty lub wpisuje PESEL+kod, co się
    > farmaceucie wyświetla z systemu e-recepty?
> [...]

    Ale o co konkretnie ci chodzi?
    Wyświetlają się i leki i dane pacjenta i dane lekarza wystawiającego ale
    wyświetlają a nie zapisują automatycznie na komputerze apteki.
    Dlatego też jest czasem zdziwienie pacjenta jak przychodzi po inne leki
    których wcześniej nie wziął z danego pakietu recept, dlaczego ich nie
    może dostać jak nie poda numeru i peselu.
    Ewidencjonowane wszystko jest na serwerach rządowych co widzisz na swoim
    koncie pacjenta jak się tam zalogujesz.
    Jak jest recepta papierowa to apteka ma obowiązek przechowywać ja 5 lat.

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.